sobota, 2 stycznia 2016

podsumowanie roku 2015

Nowy Rok,
to czas pewnych przemyśleń, stawiania sobie postanowień, ale także dokonywania jakichś podsumowań.

Ja właśnie chciałabym podsumować 2015 rok pod kątem mojego bloga :)


Przede wszystkim rok 2015 jest rokiem powstania mojego bloga. To 27 stycznia 2015 powstał mój pierwszy post :) a nawet dwa posty :P [KLIK]

Napisałam w sumie 73 posty. To mało i dużo. Prowadzenie bloga posiadając małe dziecko, czasami nie jest łatwe. Byly miesiące bardziej i mniej obfite w posty. Ze statystyk wynika, że najwięcej postów stworzyłam we wrześniu. Było ich aż 10 :)

Co do popularności moich postów to, tak przedstawia się pierwsza 5:
1) recenzja Misiów Szumisiów [KLIK]
2) recenzja torby skip hop duo signature [KLIK]
3) sierpniowe zakupy [KLIK]
4) recenzja wózka Joie Litetrax 4 [KLIK]
5) recenzja głębokiej wersji wózka Camarelo Sevilla [KLIK]

Zamieściłam ponad 220 zdjęć. Stworzyłam sporo kolaży. Co sprawia mi ogromną frajdę, ponieważ mogę poświęcać się wtedy mojej paski fotograficznej :)

Ot to takie krótkie podsumowanie. Wzięło mnie na wspomnienia :)

...

Życzę sobie, aby ten Nowy 2016 rok, był równie owocny w posty. Aby nie zabrakło mi pomysłów na nowe teksty. Abym zyskała nowych czytelników, a Ci którzy odwiedzają mojego bloga by zostali. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz