sobota, 16 stycznia 2016

Baby Mix jeżdzik 4w1 - prezent na roczek :)

Długo myślałam czy rzeczywiście kupić dziecku taki jeździk. Zastanawiało mnie to czy zda rezultat, tzn czy Młody będzie nim zainteresowany. O zajmowaniu miejsca akurat nie myślałam, bo tego mamy całkiem sporo :) 

Za moją podpowiedzią Synek dostał takie oto autko w prezencie na 1 urodziny :) 
Po niemal dwóch miesiącach użytkowania jestem w stanie już coś o nim napisać :) 







Autko wykonane jest w całości z plastiku, myślę że dość mocnego. Posiada obręcz zabezpieczającą, dzięki której mogą z zabawki korzystać już 12 miesięczne dzieci. Oczywiście pod kontrolą rodziców. Jeździk posiada również podstawkę na nóżki. Pierwszym etapem zabawy jest prowadzenie "wożenie" dziecka przez rodzica. Dobrze, że jest długa i wygodna rączka, ulga dla kręgosłupa. 



Kierownica, oczywiście jest interaktywna. Posiada trzy melodyjki, min. dźwięk radiowozu. Znajdują się tam również kolorowe diody. 





Pod siedziskiem znajduje się schowek na skarby :)





Po zdjęciu barierki zabezpieczającej, kierownica staje się ruchoma, dziecko może nią kręcić. Natomiast przednie koła stają się skrętne. 

Jest to opcja dla dzieci już nieco większych, które same potrafią wsiadać i zsiadać z pojazdu. 



Najważniejsza informacja na koniec!
Ten jeździk stał się ulubionym pchaczem Młodego. Nie żaden pchacz muzyczny, stoliczek edukacyjny czy drewniany. Łapie za oparcie i jeździ z nim po całym salonie. Pomimo, że autko jest bardzo szybki w porównaniu do pozostałych. Chodzi z nim stabilnie, ba wręcz biega :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz