poniedziałek, 4 stycznia 2016

Camarello Sevilla - wersja spacerowa

Całego wózka Camarello, nie mamy już od ponad dwóch miesięcy. W natłoku wydarzeń umknęło mi, że nie napisałam przecież recenzji wersji spacerowej.

Opisywać stelaża nie będę, ponieważ stelaż jest ten sam co w wersji głębokiej opis znajdziedzie tutaj [KLIK].

Podobnie jak wersja głęboka, ta również ma swoje zalety i wady.






Przede wszystkim spacerówka jest duża i wygodna dla dziecka. Oparcie jest regulowane w 4 pozycjach.
pierwsza przymiarka do spacerówki :P

Podnóżek także jest regulowany, dokładnie w 3 pozycjach. Dodatkowo obity jest eko skórą, co ułatwia utrzymanie go w czystości.

Wózek posiada miękką wkładkę. Aczkolwiek moje dziecko zsuwało się razem z nią. Jednak wkładka ułatwiała mi podciąganie dziecka do pozycji siedzącej, bo po prostu ciągnęłam za nią do góry :P

Bezpieczeństwo zapewniają 5-cio punktowe pasy - dla mnie największa zmora, nie wiem czy inne mamy posiadały podobny problem, ale u nas były za luźne. Nie trzymay się w plastikowych zawleczkach, przez co niemal przy każdym spacerze trzeba je było poprawiać. Ponadto się bardzo plątały. Nakładki na pasy wiecznie nam zjeżdżały.


Spacerówka montowana jest w podobny sposób jak gondola, jednak tym razem wózek jest niższy. Możemy wozić dziecko zarówno przodem jak i tyłem do kierunku jazdy.
Przez to, że jest niżej na stelażu mamy kiepski dostęp do kosza od góry. Stąd już wiadomo po co był dodatkowy zamek od strony hamulca.

Budka jest bardzo duża i zapewnia dziecku ochronę przed słońcem. Jedynie przyczepiłabym się do wewnętrznej dodatkowej siatki wentylacyjnej. Moim zdaniem jest ona wszyta w takim miejscu, że chcąc aby dziecko miało przewiew w czasie snu niestety cały czas świeci na nie słońce.

Pałąk jest odpinany, pokryty tym smaym materiałem, z którego wykonany jest wózek.

W zasadzie prawie wszystkie elementy spacerówki można wyprać. Budkę można zdemontować i wyprać, wkładkę, nakładki na pasy. Nie próbowałam demontować siedziska, więc w tej kwestii się nie wypowiem.

Waga całego wózka praktycznie się nie zmienia.
Tak samo jak przy wersji głębokiej, wózek składa się z dwóch części, czyli stelaża i siedziska. Tak więc do bagażnika poraz kolejny wkładamy dwa elementy. Tyle, że spacerówkę rozkładamy na płasko i zajmuje nieco mniej miejsca niż gondola.

1 komentarz: