środa, 26 października 2016

Pomysły na ... przyjęcie urodzinowe dwulatka :)

Chciałabym się z Wami podzielić kilkoma inspiracjami na zorganizowanie przyjęcia urodzinowego dla dwulatka. Żeby nie było sama jeszcze nie zdecydowałam jaki motyw będzie u nas przeważał. 

Szczerze to ciężko coś wymyślić, w końcu dla takich maluchów wszystko jest interesujące. Choć mi się wydaje, że te całe "ozdoby" to taka bardziej duma mam- pokazanie swojej kreatywności, bo czy 2-latka tak naprawdę to obchodzi :P

Jeśli Wam brakuje pomysłów, głowa do góry. W końcu od czego jest Pinterest. Zresztą pomysły, które chcę Wam podsunąć również zaczerpnęłam z tegoż portalu. 


Najlepszym pomysłem na zorganizowanie tematycznego przyjęcia dla dziecka jest wybranie 
- ulubionej postaci z bajki, lub książeczki, 
- ulubionej zabawki,
- maskotki. 
Niech to będzie motyw, który się dziecku dobrze kojarzy, na widok którego buzia dziecka od razu się rozpromienia. 
Zresztą najważniejsze żeby było kolorowo i cieszyło oko małych i dużych gości :)

1) Plac budowy
To pomysł dla mam chłopców zafascynowanych różnorakim sprzętem budowlanym. Począwszy od narzędzi, po maszyny i pojazdy budowlane. Możemy wykorzystać np posiadane przez dziecko zabawki typu, dźwigi, wywrotki i wykorzystać je podając w ciekawy sposób smakołyki. 
Same smakołyki i przekąski możemy "nazwać" niczym prawdziwe materiały z placu budowy, w ten sposób dziecko może spróbować "piasku, cementu czy betonu" :P

źródło: Pinterest
2) Dla małych rolników
Jako główny motyw bierzemy farmę, czyli wszelaki sprzęt rolniczy, zwierzątka gospodarskie oraz "wyhodowane" plony, W tematyce takiego przyjęcia łatwo jest przemycić rodzicom zdrowe przekąski takie jak owoce i warzywa. Ponieważ każdy mały rolnik musi znać smak swoich zbiorów. Bardzo podobają mi się wszelkie ciasteczka i muffinki udekorowane na kształt zwierzątek :) 

źródło: Pinterest
3) Urodziny ze "Świnką Peppą"
Czyż Świnka Peppa nie jest ulubioną bajką dwulatków niemal na całym świecie. Fenomen tej bajki jest niebywały, choć ciężki do pojęcia. 
Wykorzystanie ogólnie motywu bajkowego jest genialnym pomysłem. Dlaczego? Ponieważ niemal do każdej kreskówki można zakupić gotowe produkty tj. serwetki, balony, kubeczki i talerzyki oraz mnóstwo innych przydatnych w czasie przyjęcia akcesoriów. Jest to spore ułatwienie dla rodziców, którzy nie mają zmysłu artystycznego, ażeby samodzielnie przygotować urodzinowe ozdoby, Bądź dla rodziców zapracowanych, którzy po prostu nie mają czasu na samodzielne wykonanie dekoracji. 

źródło: Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz