czwartek, 10 marca 2016

Aplikacje niezbędne mamie

Najdłużej oczekujący w "wersjach roboczych" post do napisania. Na pomysł takiego artykułu wpadłam ponad rok temu. Aż w końcu doczekał się :)
Pragnę podzielić się z Wami aplikacjami, z których korzystałam w ciąży oraz tuż po narodzinach synka :)

Przede wszystkim będą to aplikacje na system operacyjny Android. Wszystkie są bezpłatne i ogólnie dostępne w sklepie play. 


"Ciążowe aplikacje"

Zaraz po dowiedzeniu się o ciąży, chyba każda z nas chce wiedzieć jak w danym tygodniu będzie rozwijać się nasz dzidziuś oraz jakie zmiany mogą dokonywać się w naszym ciele. Takie informacje mogą dostarczać nam aplikacje, są to zazwyczaj kalendarze ciąży, które opisują nam tydzień po tygodniu rozwój płodowy dziecka, ale także mogą pomagać nam w zapisywaniu różnego rodzaju objawów ciąży. Ja na swoim telefonie miałam zainstalowane dwie takie aplikacje, ponieważ w każdej mi coś brakowało do pełni szczęścia, dopiero posiadając obie czułam że te informacje mi wystarczają. U mnie były to:
1) Kalendarz WomanLog Pregnancy [KLIK]


2) Asystent Ciążowy [KLIK]

3) Count Baby Kicks ★ FREE [KLIK]
Po 26 tygodniu ciąży wielu lekarzy zaleca zapisywamie kąpnięć/ ruchów dziecka w ciągu dnia. Z pomocą mogą nam przyjść właśnie takie programy. 
Aplikacja ta służy do zliczania ruchów i kopnięć naszego dziecka oraz do tworzenia wykresów bodajże dziennych i tygodniowych. 

Nie była to może idealna aplikacja, ale spośród wielu podobnych tylko ta została ze mną do końca ciąży. Posiada dość prosty i przejrzysty interfejs. Minus za brak języka polskiego. 

Aplikacje dla mam :)
1) Absolutny must have, każdej świeżo upieczonej mamy 
Baby Daybook - daily tracker [KLIK]
Baby Daybook - daily tracker jest idealną aplikacją do notowania aktywności Twojego maluszka w ciągu całego dnia i nocy. 
Dzięki aplikacji:
- będziesz wiedzieć kiedy dziecko było ostatnio karmione, przewinięte, spało (ile czasu trwała drzemka),
- zanotujesz każdy aspekt aktywności maluszka (np. ulewanie podczas karmienia, płacz podczas kąpieli itp.),
- sporządzisz statystyki aktywności, karmienia dla każdego dnia i przefiltrujesz wpisy według typu,
- dostępne różne typy aktywności m.in. karmienie naturalne, przewijanie, sen, kąpiel, podawanie lekarstw. Istnieje możliwość definiowania własnych kategorii,oraz  tworzenia wielu profili dla wielu dzieci. 
W zasadziez tej aplikacji można korzystać od dnia narodzin do kiedy chcemy. Nawet i dwulatka. Dzięki aplikacji wiemy ile pampersów zużywamy, ile ml napojów wypiło nasze dziecko, jak długo było aktywne w ciągu dnia, a ile godzin przespało. 
Zapiszesz z której piersi było ile czasu karmione, żeby w czasie następnego karmienia wiedzieć od której piersi zacząć. 
Interfejs jest bardzo przystepny, obsługa prosta. Szkoda, że nadal nie ma języka polskiego. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz