środa, 30 marca 2016

2 godziny składania ... i jest rowerek 3 kołowy :)

W zeszłym tygodniu, pokazałam Wam zdjęcie naszykowanych narzędzi.
Czekaliśmy wtedy na kuriera z naszym "prezentem zajączkowym" dla Synka.

W końu nadszedł.
Rowerek 3 kołowy, 4w1 Sport Trike Vip. Każdy element oddzielnie zapakowany w folię, folię bąbelkową lub zabezpieczone gąbką. Pomimo przyszykowania sobie wcześniej kluczy, nie obyło się bez poszukiwań następnych. Szczerze polecam przygotowanie sobie kluczy nasadowych. W zestawie jest dołączony klucz, ale hmm niektóre śrubki są umieszczone w takich miejscach, że ciężko byłoby nim manewrować.
 Po niemal dwóch godzinach składania, tak długo to trwało. Z instrukcją w ręku, która niestety nie była zbyt pomocna, pomimo że obrazkowa, to niestety zdjęcia w niej zawarte są zbyt małe żeby coś z nich zobaczyć.
Na szczęście na youtube znalazłam ponad 30 minutowy filmik, w którym Pan pokazuje krok po kroku jak złożyć właśnie nasz model rowerka.
Tak się prezentuje złożony :D
Ja nie zamontowałam tutaj daszku, krtóry według mnie jest zbędny gdyż od słońca absolutnie nie osłoni, a jedynie zasłoni nam widok na dziecko.

Oczywiście już pierwszego dnia został przetestowany :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz