sobota, 11 lipca 2015

upiększanie wózka + wygoda dla malucha :)

Wraz z zakupem spacerówki, pojawił się w mojej głowie pomysł jej upiększenia. A po to, by się trochę wyróżniała, żeby bardziej cieszyła oko. Tylko co by to mogło być?

Wtem zobaczyłam na innych blogach kolorowe wkładki do wózków. Są to takie cienkie (lub grubsze) maty na całe siedzisko. Zaczęłam więc szukać takowych.

I tak trafiłam na stronę Emiludek :) Są to bajecznie kolorowe maty do wózków, poduszki, opaski, chusty, ochraniacze na pasy i wiele, wiele innych cudeniek.

 Zakupiłam wkładkę do wózka oraz poduszkę antywstrząsową motylek :)

Materiał jaki wybrałam to szaro-białe zygzaki oraz minky w kolorze grafitowym. Wszystko jest pięknie uszyte :)

Zarówno matę jak i poduszkę można używać z dwóch stron, bawełnianą gdy jest ciepło, a minky gdy jest chłodniej :)

Syn poduszkę zaakceptował już pierwszego dnia, amortyzuje głowę w wózku podczas spacerów, ale także wkładam mu ją do fotelika, kiedy jedziemy gdzieś dalej.
Dodatkowo poduszka posiada kolorowe metki i supełek, co dodaje jej niesamowitego uroku :)

Serdecznie odsyłam zainteresowanych do zapoznania się z ofertą Emiludek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz