środa, 8 lipca 2015

coś dla całej familii ... blender :D




Moment rozszerzania diety u dziecka jest czasem bardzo stresującym dla mamy. Czy wybrać "słoiczki", a może by tak gotować samemu? 

Po próbie słoiczkowej, poczułam się gotowa na własnoręczne przygotowywanie posiłków swojemu synkowi. Wtedy, zorientowałam się że nie mamy blendera, fakt nasz mikser miał końcówkę blendującą, jednak jest on duży i nieporęczny. Po przeszukaniu internetu i przeczytaniu iluś tam opinii, oto jest, piękny, z mnóstwem dodatków i końcówek, "prawie" robot kuchenny :)







Zdecydowałam się na model MSM88190 marki Bosch z serii Maxo Mix. 

Wyposażony jest w silnik o mocy 800W, który ma 12 regulacji prędkości oraz funkcja turbo. Ogromną zaletą jest spiralny kabel, który po prostu nie pląta się pod rękami w czasie pracy. Ponadto rączka blendera pokryta jest antypoślizgowym materiałem, przyciski są duże, a kształt ergonomiczny. Załączone do zestawu akcesoria przekształcają go w wielofunkcyjny robot kuchenny. Można w nim kroić w plastry (są końcówki o dwóch grubościach), trzeć oraz zagniatać ciasto. Dla mnie bardzo ważne było, aby posiadał końcówkę do tarcia ziemniaków I JEST :) On trze ziemniaki na placki !!


Stopa blendująca, jest wykonana ze stali nierdzewnej, ponadto w zestawie znajduje się trzepaczka do ubijania (przyznam się, że chyba jedyny element którego jeszcze nie wypróbowałam). Mini rozdrabniacz idealnie nadaje się do krojenia małych ilości żywności (używany namiętnie do krojenia cebuli :P) Do tego elementu jest dodatkowy nóż do kruszenia kostek lodu. 

Wszystkie elementy, oprócz serca z silnikiem oraz tych czarnych pokryw robota i mini rozdrabniacza można myć w zmywarce. 

Praca z nim jest bardzo prosta i przyjemna, przygotowanie placków ziemniaczanych jest teraz banalne, podobnie jak zrobienie domowych "warzyw na patelnię" czy wszelkiego rodzaju sosów do potraw. Modne koktajle i smoothie zagościły na naszym stole.

Jednak przede wszystkim używany jest codziennie do blendowania dziecięcych zupek i obiadków oraz do przygotowywania pysznych owocowych deserków :) 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blendery są bardzo fajnym narzędziem przydatnym w każdej kuchni. U nas w domu mamy blender z https://duka.com/pl/agd/blendery i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Zresztą moje maluchy najbardziej lubią jak blenduję im świeże owoce i wychodzi pyszny mus, idealny na ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gadżety na pewno są bardzo ważne, ale ja również myślę, że dość ważnym urządzeniem AGD jest na pewno lodówka. Gdy niestety coś się w niej zepsuje to ja wiem również, ze w serwisie https://serwisagd-technik.pl/naprawa-lodowek-wroclaw/ na pewno sobie poradzą z jej właściwą naprawą.

    OdpowiedzUsuń