piątek, 2 czerwca 2017

najlepszy przyjaciel mamy na spacerach cz.2 - saszetka na biodra/nerka/ biodrówka

Nerka/ biodrówka
Jest to rodzaj małej torebeczki/saszetki noszonej na długim pasku zapinanym w pasie/na biodrze.
Saszetki te mogą mieć niezliczoną ilość kształtów, wielkości i materiałów z których można je wykonać.







Jest to idealne rozwiązanie dla młodych mam bardzo aktywnych dzieci. Jest to moja "idealna towarzyszka" w czasie spacerów z Młodym. Idealnie mieści portfel, klucze, komórkę, a także inne przydatne drobiazgi przydatne w czasie spaceru. Ja mam wolne ręce, a wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy mam ze sobą.

Ostatnim moim odkryciem jest duża torba biodrowa, która przeszła test na ostatnim wyjeździe. Oprócz pomieszczenia standardowych rzeczy, ma miejsce na dwie butelki/bidony, ma dużą komorę do której idealnie mieści się nasz bezlusterkowiec i potrzebne do niego akcesoria. Zresztą jest tak pakowna, że łatwo się zagalopować.





1 komentarz:

  1. Uczę się niemieckiego przy użyciu https://preply.com/pl/warszawa/korepetycje-z-niemieckiego. Chciałbym znaleźć dodatkowe źródła, aby ćwiczyć i poprawiać swoją wiedzę i zacząć naukę nowych języków. Jak możesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń